forts

Anda nice att jag softade prag. Budejovice var fett i den meningen att ingen annan var dar. Drar med mina sariga feet till tagstationen i budejovice. Taget till cesky krumlov kommer in om en timme. Billiga mackor och en halvliter lokal ol och nagra sidor senare i anders ostling bok kommer tager. Jag trivs. vi snackar old style osteuropa. Tjejgange mittemot frontar den hittils sotasta tjeckiskan. och dom ar vackra satan vilka kroppar. Hon gar av i Hublov. Vilka lappar. Leendet. Ogonen. Vara blickar mottes. Minns hon mig? Rosa topp. Mittemot mig pensioner frossar i korv o brod. Min Gambrinus e slut. Regnar i Krumlov. Slar folje med en nordig tysk. Loggar in pa hostel99. Nagot av det basta jag gjort. Free kegg. Free beer. Manga solo resenarer. Clairee 31. Ljuger om att jag ar 29. Hon hanglar upp Johnny 27 fran Irland som sover i samma dorm. Well well. Bandet som spelar pa hostlets pub ar bra. Claire. Satans fucking MFF. Hata allt o mkt mer. Vilken kropp. Hata viktvaktarna. Ja... stal en ol fran gemensamma kylen och Johnny drog med Claire. Fair enough? Nej. Men thats life. Stan ar sanslost vacker. Stolt over att jag drog ivag faktiskt. Latt att snacka. Svarare att agera. Mitt dorm heter The Pit. Imorgon ska vi, johnny claire, thomas, statsaren och flera andra paddla floden.

The Pit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0