Cesky Krumlov fortsatter

Claires kropp var inte lika beundransvard i bikini under var kanotfard. Paddlade mellan 13 till 20 inkluderat fyra vatskekontrollstopp. Statsvetaren snarkade som fan under natten. Sparkade honom ratt hart nagra ggr. Claire hade varit pa roskilde och snackade om svennebanan. Blev stor hjalte nar jag drog igang den pa mobilen.

Idag har jag hajkat upp for hogsta toppen around called Klet. Efter en bit fick jag sallskap av tre pratsamma tjeckiskor i 25ars aldern. Dom hade kartor och allt sa en kortare dagstur utvecklades till en serios dagsvandring med flera lackra utkiksplatser. Dom var val beresta och Helena hade varit pa exakt samma stallen pa Island som jag. Klockan fyra var vi svettiga solbranda och hungriga nere i Krumlov igen. Mottes efter en dusch och nagra andetag for ol downtown.

Om vadret tillater blir det mer vandring imorgon. Da i nationalparken Sumava.

Kommentarer
Postat av: M

Låter riktigt najs!



Verkar som du får ut max av din tid trots att det kanske är svårare att ta sig fram än i Thailand

2009-07-17 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0