Martin!

Tack! Tack. Fran fyllesnack hos Ronald till vattenkastning pa Vietnameser! Inte utan dig. Tankte beratta lite om flygplatsen i Manila.
Du ska till terminal 1 for att flyga till Hong Kong. Dit tar du dig med Airport Shuttlebus, gratis. Daremot kostade det 40pesos att antra Puerto Princesas flygplats, kanske liknande pa ovriga.

Terminal 1 ar kall. Overjavligt svinkall. Jag var dar i 20h typ. Manga vanliga leende och god adobo men kallt, kallt! jag sov helt okej pa stolsraderna. Kanske 3h samanlagt. Scarfsen ar suveran, kombinerad kudde och ogonbindel.

Det var inga problem att bli incheckad med bagage till London!

Att lamna Manila kostar forbluffande 750pesos! Man kunde inte vaxla Hong Kond dollars har idag. Dom var slut.

Verkar ha lost sig med Easy Jet for min del. Dom har skickat nagot helvete iaf som ska ta mig hem.

Skot om dig sa hors vi brorsan!

"Lets check it out, maybe they have Sprite"! :)

Hans

Kommentarer
Postat av: J.D.

Hans:



Adobo, Adobo. Denna läckra folkrätt. Ätit den så att det sprutat ur öronen.

Vi är förresten ett stort gäng som kommer över till London på Torsdag Feb 26. Är du kvar då? Bor på Brick Lane. Ring till mig eller Kindgren - vi svarar.

2009-02-20 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0