London London stad i varlden

Klockan tio var det samling utanfor Tower Hill undergorund station. Jag, fyra amerikaner och en smatt galen men extremt kunnig och trevlig gudie tog oss for 9pund igenom Old City of London Tour. Allmanbildande, trevligt och intressant. har varit har manga ganger men man vet sa lite. Nu vet jag mycket mer. Marcel, guiden, var en riktigt harlig lirare som bjod pa manga sjuka stories mellan sina berattelser om gamla London. Ska definitivt ga deras andra rundervandringar vid tillfalle!

Efter tre timmars promenerande var jag vard mat och ol och detta lostes pa The Old Lion vid Covent Garden. En pint London Pride slank ner till en harlig "pie" med rotmos. Efter denna forstarkning tog jag stegen in till Lush. Ah Lush. I love it. Lush har tagit sig forbi alla kladaffarer och ar nu min numero uno favorit butik i Europas huvudstad. Trevlig tillmotesgaende personal och en cool lokal att shoppa i. Och dofterna. Dofterna dofterna.

Favorit butik numero dos Lillywilly blev ocksa forarad med min narvaro dar jag knappt kunde komma ut da killen i kassen hejdlost borjade prata Asien nar han sag min Cambodge troja.

Pa vag tillbaka till Generator shoppade jag en forvanansvart dyt biljett till Wycombe. Men men.

Telefonmysteriet loste sig ocksa. Det var Elin! Trevligt trevligt men pga av Generators oformaga att skriva ratt numemr i ratt foljd och en flight som narmar sig hinner vi nog tyvarr inte ses. Lite trist. Hade varit trevligt.

Mot Wycombe!

Buck

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du lyckades hitta till vårt "fotbollshotell" i London :)

2009-02-23 @ 23:28:27
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Buck

So I did! Vem ar du? :)

2009-02-24 @ 10:26:18
Postat av: Anders Ö

Fråga Martin vid tillfälle om The Generators oförmåga att hantera saker och ting när vi skulle se Arsenal-Liverpool häromåret. Det var en rysare. (Men vi fick tag i biljetterna till slut)

2009-02-28 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0