Att vara hemma

- Det känns väldigt ovant att vara inomhus en del dag. I tre månader har vi i princip varit utomhus.
- Här är vädligt lite folk.
- Jag sa "God Morgon" till Erik. Klockan var tre. På eftermiddagen.
- Det kanns konstigt att skriva med åäö.
- Man kan dricka vatten från kranen.
- Jag har faktiskt inte porrsurfat än.
- Farmor&Farfar dök upp samma minut som jag. Stalking? :)
- Erik är Långängens nya Casanova!
- Torsdagsklubben imorgon ska bli fantastiskt rolig. Middag innan!
- Här är mörkt. Överallt. Ute och inne.
- Rummen i huset är mindre än närjag åkte.
- Måste "ha" en ny data. Kan knappt lägga in bilder från resan.
- När jag kom hem kändes det som att jag varit borta i fem minurer. Lite som Narnia.
- Det är svårt att berätta om resan. Man bara pladdrar pa osammanhängande och skrattar åt minnen och bilder. Känen sig lite schizo :).

Hoppas du har det bra Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0