Statusrapport

Vet inte alls om det ar nagra som forsokt fa tag pa oss de senaste dagarna men misslyckats. Saken ar den att mitt (martins) svenska nummer inte vil fungera har nere (nej jag har inte tappat min mobil eller simkort), och Hans thailandska nummer det vill..ja det funkar inte det heller =)

Vi ar i Kambodja, liksom vafan.

Vi har saledes fixat ett kambodjanskt nummer som verkar funka sadar, ni ringer ni betalar-varianten: 085382461

Snabbsummering:

Resan hit gick helt okej, tog lite tid bara men man upptackte mycket langst vagen...eller ja grusgangen.

Idag vandrade vi runt bland gamla tempel i Angkor. Ni sitter dar hemma och ater en massa mat. Jag menar, ge er. Vi hyllar iaf anledningen till julen - Relgionen. Amen tomten

Nu ska vi ata som ingen annan i Kambodja har atit forut (overtramp?) och dricka gott. Darefter ska vi dela ut pengar till alla tiggande barn. En stor manniska sa en gang: Det ar battre att ge an att fa. Och mormor, du har alldeles ratt.

Detta ar 50% MTy som onskar alla nara och kara en underbar jul!

'All hail the ale'

Martin och Hans

Kommentarer
Postat av: Gsie

Pick up the phone!

2008-12-24 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0