Mentalita Phangan

Laser ni far ni fan ocksa ha vett att kommentera!

Det borjar nastan bli ett problem. Jag har faktiskt konstant ont. Trastolarna pa resturangrna ar en fasa och mitt storsta dilemma ar huruvida det ar bast att ligga pa mage eller rygg. Tur att stolen jag sitter pa ar vadderad.


Igar var slice. Efter en hel del sobra (halsosamma?) dagar tog vi hamnd pa allt och alla igar under var forsta natt i dekadensens hogborg; Koh Panghan. Vid nio slot Heidi och Patrik upp i var bungalow dar 50% MTy redan gatt barsark pa en vodka av hogst tvivelaktigt marke. Nagra smarre incidenter och substanser senare ramlar vi ner till strandfesten. SIcket gig! Musiken pumpade hart och hela stranden gungade. Riktigt lackert. Full pa ol full pa vin full pa sprit full i faan ( Snook tixt). Runt fem blaser domaren av. Idag har vi chillat pa stranden i solsken,. lirat lite boll, last, och lekt i vagorna.

Klockan ar snart vodka igen. Alla gar och vantar pa den tolfte. Da ar det Fullmoon Party, Och vi tyckte igar var something else. Wait and see, wait and see.

Har inte kommenterar Koh Tarutao som var helt underbart dar vi traffade ConnerHenrikJosefin och delade cementmadrass med Claudia och inte ett ord har heller skrivits om Koh Lipe dar vi fick ovantat besok i tva dygn. Javligt uppskattat dock.

Den biten kan East fa ansvara for. Han kollar forresten Family Guy nu. Ska dra och hamta upp honom nu.

Chang eller Leo? Dessa val... Dessa toser...

Upp till kamp och skal kamrater! Eller som Conner hade sagt "Fockers".


/ Buck Connection United Kingdom

Kommentarer
Postat av: Gessie

Fyfan vad slice det låter hasse.

När får man den mindre rumsrena versionen? För jag antar att det inte går särskilt lugnt till...

2008-12-10 @ 11:45:09
Postat av: André

Tjeenare =D hoppas du har det bra !..hur länge har du varit borta nu och hur länge till ? hörs, ha det fint och ta det lugnt med spriten och girlzen haha, man vet aldrig vad dom har under kjolarna;) (Pans Röst) = KIMAO! Va i helvete, man vet aldrig vad som finns under kjolarna på dom dära, kanske en enchilada eller en stor fet bratwurst, hähä ha d bra, Love Pan

2008-12-11 @ 01:31:01
Postat av: Iris

Tack för att du knivar mig på det här sättet. Du kunde lika gärna ha skjutit mig med ett skott du huvudet. Hoppas du är nöjd med dig själv och att det känns bra. Jag förväntade mig lite mer av dig...dumt gjort.

2008-12-11 @ 02:22:41
Postat av: Malin

Yo Guys!



Imorgon smäller det!

Jag förväntar mig att få ett livs tecken den 13e eller nja iaf den 14e.. för då känns det som, överlever ni det, så överlever ni allt!

Fan va gutt ni verkar ha det, och Hans jag förstår precis din känsa där med Robinson Zubeyde! :D

Märdin ligg på sidan va fän :P

Ha de sjukt ball imorgon och fortsätt så här grabbar! :D

Peace Love and Asien, eller vad! (L)

2008-12-11 @ 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0