Pepparkakor och burn

Lördag, en dag som kan anta så många olika skepnader. Vissa dagar innebär en lördag hejdlöst festande, andra dagar en hejdlös bakfylla.

Denna lördag innebär inte något av det.
Denna lördag innebär en god film, några pepparkakor samt två energidrycker av märket burn som kostade 41:- på den lokala shellmacken.
Denna lördag ska jag njuta av ett magiskt under.
Denna lördag inträffar klockan-ställer-tillbaka-sig-en-timme-undert, något som verkligen inte är att underskatta.

Denna lördag firar jag i min ensamhet denna klart förbisedda högtid.

Denna lördag är Inne-martin på julefrukost med jubb, svensson är antagligen full och bucky antar jag nästan är toppad.

Denna lördag skäms jag över att jag inte åkte till lorensborg och drack öl med de andra pågarna.

Denna jävla lördag!

Kommentarer
Postat av: Buck

Gustaf då! Gillar att se journalisten i dig! Bloggen kommer göra oss gott! Var ju dessvärre inte full, ett inlägg kommer om min egen lördags-misär; förhoppningsvis om ngn timme bara. Gillar att du ut ser en-timme-tillbaka dagen till en högtid!

2007-10-28 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0