KFF - MFF : Matchrapport från Sir tobeys

Så, då var det väl dags för mig att göra bloggdebut också. Mitt första bidrag till detta näste som kommer slå ner som en blixt i bloggsverige är en matchrapport från Sir Tobeys (här efter tobban).

Jag anländer till tobban vid 18-snåret och möter där upp med BBWM och en del annat löst folk. En stor Coca och en plankstek classic beställs in och förväntningarna är stora. På maten alltså...

Matchen börjar och en av pågarna fäller kommentaren: "Jag går i halvitd, då kommer det stå 2 - 0". Spot on, minst sagt. Matchen fortsätter och folk blir mer och mer trötta. Dagen avslutas med ett glas isvatten och för detta kalaset betalades 165 riksdaler. Helt klart värt det, köttbiten var riktigt jävla perfekt.

Fy fan vad det såg kallt ut i kurvan på fredrikskrans. Usch.

Brandmannajäveln kunde gott stannat på läktaren tills dom fick hämta honom med stegbil, jävla fubbik!

MTY-Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0