Uppvärmning!

Dålig aktivitet här pågar! Var är rapporterna? Jag hade behövt en från i lördags då jag har en typ 12h minneslucka!

Nu till väsentligheter, hur värmer vi upp innan bowlinggillet? Bowlingen startar bisarrt nog så tidigt som 1600. Få pubar/krogar har ju öppet i den okristliga timma. Buck ligger dock inne på ett fett lager med öl och sprit. Dock kan vi av familjära omständigheter inte sitta i dennes residens och smaka av skiten.

Vi har sprit. (Jag har sprit). Men vi har ingenstans att vara.

Gå loss i lokalen innan? Alt. 1

Hur dags öppnar Husmans/Cornelias? Alt. 2

Comments bitte sehr!

BigF(B)uck is out.

Kommentarer
Postat av: Gsie

Enligt rykte #1 kommer jag med 1L gin för blanding av GT.
Enligt rykte #2 står gaystrings nya golv till vårt förfogande. När kommer vårt utskick mardin?

2007-11-28 @ 08:00:06
Postat av: nilde

sluta kasta stolar!

2007-11-28 @ 17:36:16
Postat av: Lär bli lokalen

du ska dö dö linde du ska dö...

2007-11-30 @ 14:58:45
Postat av: elidn

jag är alldelles för ung för sådana diskussioner, har tänkt leva tills jag får handla på systemet åtminstone.

2007-12-05 @ 20:30:09
Postat av: Gsie

Ey yoo!

hur blir det idag? Var när hur? MTy måste ju traditionsenligt ha sitt förgille. Jag ringer dig om någon timme BUCK!

2007-12-08 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0