Updates

Tv3 kör med nyheter från Updates. Det gör MTy med.


1. Obligatorisk MTy-klädsel imorgon vad gäller t-shirts! Viktigt viktigt!

2. Har inte
glömt att jag ska styra upp en Riket-planering för januari/februari. Kommer i nästa vecka. Ligg gärna på(eller med) mig.

3.  Cred till Östling som fortsätter tömma sina känslor i bloggen.


4.  Hela premiäromgången:

31/3: Örebro SK-Trelleborgs FF och IFK Norrköping-Djurgårdens IF (Canal + TV-sänder Norrköpings comeback och alternativt datum är 1/4).

31/3: GIF Sundsvall-Helsingborgs IF, Ljungskile SK-Hammarby IF, Halmstad BK-Gefle IF.

2/4: AIK-Kalmar FF, GAIS-IF Elfsborg, Malmö FF-IFK Göteborg.

Småtråkigt enligt mig med stormatch i premiären. Framförallt synd att det inte blir en bortaresa direkt. Men än är ju långtifrån sista ordet sagt. CanalAnal ska säga sitt och SvFF ska utöva lite Modern Fotboll. Så troligen kommer slutresultatet inte alls se ut såhär. Tänk det omvända... Gbg away i premiären... Oh lalala

MVH Buck


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag ska lägga mig om 30 min och du ber mig leta fram min T-shirt?!

Ska försöka...

2007-12-07 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0