MTy-jul

Asså. Kapitialistiska jävla jippo. Mer ett måste än ett gärna.


Tänkte skriva en jävla julanekdot om hur vi satt hos Svensson och drack glögg ihop. MTy gemenskap samförstånd glada skratt osv.
Hur vi en efter en kom på hur seg julskinkan var hemma och begav oss till Svennepågens. Med öppna armar välkomnade han oss och vi satt o mös hela natten.

Men jag pallar fan inte. 

Onsdag åker jag till Trancania så vi ses nästa år! Mobilen är med om ni vill smsa! Ha ett bra nyår. Men ta ner förväntningarna och ta det för vad det är bara.

Tack för ett fint år annars! Några härliga halvslagsmål, många fina fyllor, härliga läktarscener och topp kamratskap!

Nästa år vill jag ha samma tungung och fler tröjor och att East fixar såna nacklappar!

Riketresan kommer bli av! Jag har kollat in i det och det ser ut att bli första helgen i februari! Hur passar det er? Det är lugnt rent billjetmässigt och bil har vi. Så det är faktiskt ingen panik i planerignen!

KFF nästa år ligger i en sommarmånad. Öland känns obligatoriskt!

Så ja. God Jul Svensson! God Jul Gessie! God Jul Maardin!


Brothers in arms¨'



Buck Walker

Kommentarer
Postat av: Gessie

God Jul på er mina små pågar!

2007-12-24 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0