Aubynn till MFF?

Enligt himmelriket skall Jeffrey Aubynn vara påväg till MFF. Och jag står är och applåderar högt om det är sant. En spelare jag länge, länge höjt till skyarna. Med han på vänterkanten får vi en spelare som har fart och verkligen kan bredda spelet. Det gör även att Behrang kan gå ner och alltid spela vänster back.


http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=207853

Känner ni igen bilden och från vilken match?

Bajen - MFF 2006 om jag inte missminner mig. Hur som helst så var Jeffrey fruktansvärt bra denna matchen. Ut med babis och in med Stefan Ishizaki på höger kanten med så är vi ruskigt farliga. Tror jag är nöjd därefter faktiskt. Möjligtvis en ny anfallare men jag har tilltro till JJ och Junior.

Martin

Kommentarer
Postat av: Buck

Blir inte Aubynn en ny Stefanidis bara? Är rädd för det. Men nu har vi Rolle. Må han vara like bra som "Kullamannen" en sommarlördagsmorgon när man var åtta tunga bast.
Vill se en frisk Johan Andersson i toppform!

2007-12-07 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0